سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افجه‌ای:

گروهی قصد برهم زدن آرامش تیم را دارند/قرارداد بازیکنان استقلال شفاف است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: چهار، پنج بازیکن سابق استقلال به صورت مکتوب اعلام کردند که مطالباتی از استقلال دارند.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: این چهار، پنج بازیکن سابق وکیل گرفتند و قصد دارند که آرامش استقلال را برهم بزنند.

افجه‌ای در ادامه بیان کرد: صحبت‌هایی که برخی از بازیکنان سابق کردند خود جوش نیست، یک جریانی است که قصد برهم زدن آرامش تیم را دارد.

وی تصریح کرد: بازیکنانی خواستار مطالباتشان شدند که از مدیران عامل سابق درخواست بدهی‌شان را نکرده بودند، به هر حال بهتر است آن‌ها خودشان را انگشت‌نما نکنند و با این کارشان به خودشان ضربه نزنند.

افجه‌ای بیان کرد: افشارزاده قصد دارد با مذاکره با این چهار، پنج بازیکن قضیه را فیصله دهد اما این بازیکنان بدانند که ضرر اصلی متوجه خودشان می‌شود.

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: این پنج بازیکن سابق استقلال از 4، 5سال پیش مطالبه داشتند. آن‌ها در زمان مدیران قبلی برای مطالباتشان اقدام نکردند، به هر حال وقتی همه با هم یکدفعه اعتراض می‌کنند معلوم است که خود جوش نیست و جریاناتی قصد ضربه زدن به تیم استقلال را دارند.

افجه‌ای درباره مصاحبه تند نکونام بر علیه قلعه نویی گفت: معاونت حقوقی باشگاه پیگیری لازم را در این خصوص انجام می‌دهد. به هر حال دیگر لازم نیست وارد جزئیات قضیه شویم چرا که قانون در مورد مصاحبه‌های نکونام تصمیم‌گیری می‌کند.
 
وی تصریح کرد: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هم به مسئله مصاحبه نکونام ورود کردند و شخص قلعه‌نویی هم اعلام کرده که از طریق وکیلش شکایت رسمی از نکونام خواهد کرد. همچنین کمیته حقوقی باشگاه هم به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.
 
وی در مورد رفتار غیراخلاقی تیموریان بعد از بازی بیان کرد: مسئله خاصی نبوده و اختلاف به وجود آمده بین ماجدی و تیموریان برطرف شد، همچنین کمیته انضباطی رفتار غیراخلاقی تیموریان را رسیدگی می‌کنند.
 
افجه‌ای درباره اعلام قرارداد مشکوک 18 بازیکن لیگ برتری گفت: قراردادهای بازیکنان ما شفاف است و فردا همه در جلسه هیئت مدیره گزارش مبلغ قراردادها توسط افشارزاده ارائه می‌شود و ما آن را بررسی می‌کنیم.
 
وی درباره وضعیت کارت پایان خدمت بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما مشکلی در این خصوص ندارند چرا که ما قبل از قرارداد و بستن وضعیت معافیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم و بعد قرارداد می‌بندیم.
 
وی درباره برد استقلال مقابل راه‌آهن بیان کرد: خدا را شکر که بازی را بردیم و خستگی از تن بازیکنان و کادر فنی در رفت. همچنین از کادر فنی و بازیکنان به خاطر تلاشی که در این بازی انجام دادند تشکر می‌کنم.
 
وی درباره گفته‌های رحمتی و ایمان موسوی بر علیه قلعه‌نویی گفت: تیم استقلال به آرامش خوبی رسیده است اما چند بازیکن سابق استقلال قصد بر هم زدن آرامش این تیم را دارند.
 
افجه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در گذشت احمدپور و معدنی را تسلیت می‌گویم، روحشان در آن دنیا شاد باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرامش ، استقلال ، افجه ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.