سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته فناوری‌های نوین در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته فناوری‌‌های نوین در کمیسیون مذکور، به منظور ارتقاء هرچه مطلوب تر صنایع به علم روز خبر داد.

محمدرضا خان‌محمدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت حرکت به سمت فناوری‌های نوین در حوزه صنعت و  تولید کشور اظهار داشت: در همین ارتباط و به منظور هدف مذکور کمیته فناوری‌های نوین در کمیسیون مذکور با پیشنهاد بنده مطرح و به تصویب رسید تا به فضل الهی گام‌های مثبتی در جهت حرکت به سمت فناوری‌های بروز و پیشرفته برداشته شود.
 
وی در ادامه افزود: ‌لزوم حرکت به سمت فناوری‌های نوین و کنار گذاشتن صنایع کهنه به صورت تدریجی احساس می‌شود،زیرا عوارض و تبعات صنایع کهنه، گاه مشکلات درونی خود را آن طور که باید نشان نمی‌دهد و پس از گذر زمان، در برخی ابعاد ظهور و بروز پیدا می‌کند که راهکار برون رفت و پیشگیری از چنین نارسایی‌هایی ارتقاء و توسعه سطح فناوری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌در واقع امر ما باید بر دانش و تکنیک‌های روز دنیا سوار شویم و ادبیات حاکم بر واحد‌های تولیدی را آن قدر ارتقاء دهیم که در سطح جهانی به عنوان وزنه‌ای طراز اول، جایگاه و شأن خود را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، نوین ، صنایع ، کهنه ، تکنیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.