سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمول‌یک باید رانندگان را راحت بگذارد

کریستیان هورنر مدیر تیم ردبول باور دارد اگر فرمول‌یک دوست دارد دوباره رانندگانی قهرمان داشته باشد، باید آنها را در حین رقابت در گرندپری‌ها آزاد بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جامعه فرمول‌یک در روزهای اخیر در تلاش است تا دوباره تماشاگر برای این رقابت‌ها جمع‌آوری کند. برخی‌ها معتقد‌اند فرمول‌یک بیش از اندازه رانندگان را در حین برگزاری رقابت کنترل می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تماشاگران علاقه‌ خود را به دیدن مسابقات فرمول‌یک از دست بدهند.

هورنر باور دارد که رانندگان باید بیشتر از اینکه مورد انتقاد قرار بگیرند، باید بتوانند در پیست‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند.

او گفت: باید راهی ایجاد کنیم تا رانندگان بتوانند شخصیت خود را به همگان نشان دهند. آنها هم پیشنهاد‌هایی درباره جذاب‌تر شدن رقابت‌ها دارند. آنها هم برای خود شخصیت دارند و باید اجازه بدهیم جسارت خود را در گرندپری‌ها نشان بدهند.

هورنر همچنین معتقد است که تماس‌های رادیویی تیم‌ها با راننده در حین رقابت هم نوعی کمک به حساب می‌آید که نباید به این شکل باشد.

او افزود: برخی اوقات گویی رقابت‌ها را بیش از اندازه کنترل می‌کنیم. به مجارستان نگاه کنید. ببینید که آلونسو چقدر فوق‌العاده بود. ببینید که چطور همیلتون از آخر رقابت را شروع کرد و در سکو به پایان رساند. ببینید که چطور دنیل از بیرون پیچ سبقت فوق‌العاده‌ای گرفت. خیلی از رانندگان در آن رقابت کارهای بسیار خوبی انجام دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمول یک ، هورنر ، ردبول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.