سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناعتی اعلام کرد

از دوستان داخلی می خواهیم در زمین دشمن بازی نکنند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه از دشمن جز دشمنی انتظاری نیست، گفت: دشمن دشمنی می کند ولی کار ما الهی است. بنابراین از دوستان داخلی می خواهیم در زمین دشمن بازی نکنند.

 
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه اگر دشمن، دشمنی کند امری طبیعی است، افزود: از کشورهای خارجی که از روز اول با ادبیات جمهوری اسلامی ایران دشمنی کردند، جز دشمنی انتظار و توقع دیگری نداریم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بیان مواضعی علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری با منافع اسلام مغایرت دارد، اظهار کرد: من ناراحت و نگران افراد داخلی هستم که در زمین دشمن بازی می کنند.

وی با بیان اینکه اگر وزارت کار می گوید سازمان ملل این مساله را کرامت زن می داند، افزود: اگر سازمان ملل متحد است حرفی دارد چرا درخصوص کشتار غزه ورود پیدا نمی کند؟ ضمن اینکه اگر تاکید قوانین بین المللی بر عدم تفکیک جنسیتی است که دوستان باید بدانند، طرح تکریم بانوان و ایجاد فضای روانی سالم به معنای تفکیک جنسیتی اصلا نیست بلکه برای تحکیم بنیان خانواده بسیار مناسب است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این مساله تا بدان جا مورد استقبال قرار گرفته که خانم ها و آقایان شاغل نیز ابراز ضایت کرده اند، یادآور شد: این موضوع چه چیزی برای سازمان ملل دارد! حرف این است که ملاک ما جهموری اسلامی و اسلام ناب محمدی است.
 
قناعتی با بیان اینکه تصمیمی که شهرداری تهران و مدیریت شهری گرفته است اتفاقا بسیار خوب و بجا هم بوده است، ادامه داد: از دوستان در داخل کشور می خواهیم با دقت و تامل بیشتری اظهارنظر کنند. زیرا رسانه های خارجی همچون BBC این موضوعات و حرف ها را سوژه قرار می دهند و این مسایل برای ما و کشورمان به هیچ عنوان خوب نیست.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دشمن دشمنی می کند ولی کار ما الهی است، خاطر نشان کرد: از دوستان داخلی می خواهیم در زمین دشمن بازی نکنند.

 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.