سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم شبکۀ فرسودۀ آب در دستور کار فرمانداری شهرستان شهریار

معاون عمرانی فرمانداری شهریار از ضرورت ترمیم شکبه فرسودۀ آب در این شهرستان و دستور کار قرار گرفتن طرح علاج بخشی دشتهای شهریار خبر داد.

 حسین سرچه پیما، معاون عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصراف و هدر رفتن میزان قابل توجهی از آب در سطح شهریار به دلیل فرسودگی شبکۀ آب این شهرستان، اظهار داشت: تامین آب زمین‌ها و اراضی  کشاورزی و آب شرب شهروندان شهریار، از اولویت‌های برجستۀ ما در سال جاری محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: طرح علاج بخشی دشت‌های شهریار به منظور تامین سفره‌های زیر زمینی آب این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و با توجه به بارندگی‌های خوبی که در فصل بهار در مناطق مورد اشاره داشته‌ایم تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ شده تا با بهره‌گیری از 7 سد خاکی آب مورد نیاز را در جهت مصرف بهینه به نحو هر چه مطلوب‌تری هدایت و ساماندهی نماییم.

حسین سرچه پیما در پایان با اشاره به ترمیم شدن 60 درصد از شبکۀ آبی شهرستان شهریار در طول سنوات گذشته خاطر نشان کرد: بنای ما بر این است تا به  حول وقوه الهی 20 درصد از 40 درصد شبکۀ فرسودۀ آبی باقیمانده در سطح این شهرستان را در سال جاری ترمیم و تعویض نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترمیم ، شبکه ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.