سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکر سپ بلاتر از عملکرد تیم های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای ضمن تشکر از کلیه فدراسیون های حاضر در جام جهانی 2014، نظرات آنان را در راستای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی آینده خواستار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، متن نامه به شرح زیر است:
 
در ابتدا جای دارد تبریک خود را به تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل و افزودن چهارمین ستاره قهرمانی بر روی پیراهنش اعلام کنم.
 
ضمناً از تمام فدراسیون های عضو که در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته و بهترین عملکرد خود را در حالی که یک بار دیگر کل جهان متمرکز بر روی فوتبال بود به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کنم.

میلیون ها نفر از مردمی که در استادیوم های برزیل شاهد بازی ها بودند، فضای بی سابقه ای را ایجاد کرده، در حالی که هزاران نفر دیگر مسابقات را در سراسر برزیل از صفحه نمایش های غول پیکر به همراه دوستان خود تماشا می کردند. همه این هواداران در برزیل و میلیون ها مردم دیگر در سراسر جهان به صفحه نمایش های خود خیره شده و مسابقات را با حصول اطمینان نسبت به پخش کلیه صحنه ها تماشا می کردند.
 
در حالی که همه ما با چالش هایی مواجه بودیم، تیم برگزار کننده مسابقات تحت نظر کمیته سازماندهی محلی فیفا به کنترل و رسیدگی همه مسائل مربوط به تیم ها می پرداخت تا آنها از میزبانی کشور برزیل احساس راحتی و امنیت کنند. لذا اکنون که در راستای برنامه ریزی و سازماندهی جام جهانی آینده هستیم، بازخورد نظرات شما باعث بهبود آماده سازی های ما در آینده خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رییس ، فوتبال ، تشکر ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.