سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا‌محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

درخواست خلع سلاح فلسطین رسوایی سردمداران غربی است/دنیای اسلام خلع سلاح مقاومت را نمی‌پذیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به خواسته رژیم صهیونیستی مبنی بر خلع سلاح مقاومت گفت: خواسته رژیم غاصب صهیونیستی از مقاومت فلسطین نهایت رسوایی سردمداران غرب است که ادعای حقوق بشری دارند.

ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به خواسته رژیم صهیونیستی مبنی بر خلع سلاح مقاومت گفت: خواسته رژیم غاصب صهیونیستی از مقاومت فلسطین نهایت رسوایی سردمداران غرب است که ادعای حقوق بشری دارند.
 
وی افزود: یک مشت عناصر یاغی، بی‌فرهنگ و متجاوز، خانه و  سرزمین فلسطینیان را تصرف کرده و باز دم از حقوق بشر می‌زنند و می‌گویند که باید آوارگان فلسطینی خلع سلاح شوند،  در حالی که دشمن متجاوز کودک‌کش از همه امکانات نظامی برخوردار است.  
 
آقامحمدی تصریح کرد: وجدان‌های بیدار و دنیای اسلام خلع سلاح مقاومت را نمی‌پذیرد و همان گونه که سردار سلیمانی در پیام خود به حمایت از مقاومت اشاره کرد و گفت که " خلع سلاح مقاومت، خوابی است که تعبیر نخواهد شد." 
 
وی ادامه داد: درخواست خلع سلاح بی‌انصافی در حق مردم مظلوم فلسطین است و با بیان این اظهارات تنها روحیه کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه شعله‌ورتر از روز گذشته خواهد شد تا در نهایت خانه و کاشانه متجاوز را بسوزانند.
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.