سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه مشتریان آسیاتک راه اندازی شد

یک شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور به مناسبت عید سعید فطر با هدف تکریم هر چه بیشتر مشتریان و ایجاد ارتباطی صمیمی و پویا میان مشتریان، باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کرد.

 به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، یک شرکت ارائه دهنده خدمات نوین در صنعت فناوری اطلاعات در سراسر کشوربا توجــه به استقبال و حمایــت مشتریان از خدمات و سرویس های ارایه شده از یک سو و ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان خود از سوی دیگر اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان آسیاتک نمود.
 
این شرکت در این باشگاه قصد دارد سبک زندگـــی جدیدی را به مشتریان خود معرفی کنــد و به همین مناسبت استفاده از تکنولوژی برای زندگــی راحت تــر، انتخاب بهترین هــا در زندگی، احترام به خود و دیگــران، شادی، تفریح، مسابقه، ورزش و سلامتی، استفاده بهینــه از وقت برای افزایش کیفیت را شعار خود قرار داده است.
 
بنابراین گزارش از این پس مشتریان فعلی که به عضویت این باشگاه درآمده اند، می توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد باشگاه شوند و افرادی هم که عضو باشگاه نیستند، می توانند با کلیک برروی لینک زیر وارد سایت شده و مراحل ثبت نام بابت عضویت در باشگاه  را انجام دهند.
 
لازم به ذکر است اعضای جدید بعد از به عضویت درآمدن در باشگاه می توانند با دریافت رمز عبوردر جشنوارها و طرح های که به مناسبت های مختلف از سوی آسیاتک اجرا می شود، شرکت نموده و با کسب امتیازاز تخفیفات در نظر گرفته شده ویژه جشنواره ها استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: باشگاه ، آسیاتک ، مشتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.