سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

کارخانه سیمان دهلران تا پایان امسال وارد چرخه تولید می شود.

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سیمان شهرستان مرزی دهلران تا پایان امسال وارد چرخه تولید خواهد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی محمد احمدی با اعلام این خبر گفت: دولت تدبیر و امید امسال 100 میلیارد ریال را برای تکمیل این واحد تولیدی در نظر گرفته است.
وی افزود: کارخانه سیمان دهلران اکنون از پیشرفت فیزیکی 77 درصدی برخوردار است و پیش بینی می شود در صورت تخصیص این اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری کامل برسد.
نائب رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مرحله نخست این مجتمع صنعتی «بدون کلینکر» آماده بهره برداری است و امیدواریم با راه اندازی سایر بخش ها شاهد تولید محصول نهایی در کارخانه سیمان دهلران باشیم.
احمدی ادامه داد: اعتبار اولیه این کارخانه یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.
وی بیان کرد: بهره برداری کامل از این کارخانه زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را به شکل مستقیم و سه هزار و ۵۰۰ نفر را به شکل غیر مستقیم فراهم می کند.
کارخانه سیمان دهلران با ظرفیت چهار هزار تن در روز در زمینی به گستره ۵۰ هکتار در کیلومتر ۱۲ شهر دهلران در استان ایلام واقع شده است.
تجهیزات اصلی خط تولید این کارخانه از هشت شرکت سازنده برجسته اروپایی خریداری و بخش ساخت داخل نیز از سوی شش سازنده داخلی انجام شده و تمامی تجهیزات و ماشین­ آلات در حال نصب است.
 
 
 
 
 انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: کارخانه ، سیمان ، دهلران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.