سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

احداث شهرک صنعتی زرینه عاملی برای رشد حوزه صنعت و کشاورزی در دشت اوباتو

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه این شهرک قرار بود سال 92 آماده واگذاری شود، گفت: به دلیل مشکلات منابع آب، راه اندازی این شهرک به تاخیر افتاد که با بهره برداری از مجتمع آبرسانی اوباتو مشکلات این شهرک نیز برطرف و عملیات احداث آن در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، قادرمرزی گفت: بعد از حدود چهار سال از کلنگ زنی این شهرک صنعتی در هفته اخیر تابلوی شرکت شهرک های صنعتی شهرستان دیواندره برای اولین بار در شهر زرینه نصب شد و امیدها را برای ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و تقویت حوزه صنعت و کشاورزی و صنعت در دل مردم دیواندره زنده کرد.

وی با بیان اینکه این شهرک با مساحت 45 هکتار در قسمت غربی شهر زرینه واقع شده است، میزان پیشرفت فیزیکی آن را 40 درصد اعلام کرد و افزود: این شهرک از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین موقعیت قرار گرفته است.

قادرمرزی با اشاره به اینکه اراضی این شهرک از محل اراضی ملی تامین شده است، افزود: دیگر نیازی به تملک و خرید زمین های این شهرک وجود ندارد و این مساله به تسریع در روند راه اندازی شهرک کمک شایانی می کند

.وی همچنین دسترسی آسان به این شهرک را از دیگر مزایای آن دانست و بیان کرد: تولید کنندگان راحت تر و کم هزینه تر می توانند در این شهرک سرمایه گذاری کنند.

قادرمرزی همچنین از انعقاد توافق نامه با سازمان فنی حرفه ای به منظور آموزش نیروهای کارآمد و ماهر در این شهرک خبر داد و گفت: قبل از راه اندازی شهرک، نیروی انسانی متخصص و ماهر جهت فعالیت در شهرک باید آموزش داده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان در پایان تامین آب را بزرگترین مشکل شهرک صنعتی زرینه دانست و از شهرداری و شورای اسلامی شهر زرینه خواست که در زمینه تامین آب مورد نیاز شهرک تلاش کنند.

انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: احداث ، صنعت ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.