سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نسل کشی در غزه بیداد می کند

خطیب نماز جمعه کرمان با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه گفت: هم اکنون در سکوت مجامع بین المللی و دولت های عربی ، نسل کشی در غزه بیداد می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، حجت الاسلام قاسمی زاده در خطبه های آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان ، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از همه ظرفیت خود علیه مردم بی‌دفاع غزه استفاده کرده است.

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه وکشتار زنان وکودکان بی دفاع، دلهای انسانهای آزادیخواه را به درد آورده و موج اعتراضهای مردمی به ددمنشی های رژِیم غاصب صهیونیستی در همه جا ی جهان گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: بیشتر حملات رژیم غاصب صهیونیستی به زنان و کودکان و این بیانگر نسل کشی در این منطقه است.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اعلام اینکه برخی از کشورهای عربی در حال کمک به رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اجازه ارسال دارو ، غذا و آب آشامیدنی به غزه را نمی‌دهند ، خاطرنشان کرد: مردم غزه در محاصره کامل قرار دارند اما سران مقاومت اعلام کرده اند که همه شهرهای رژیم اشغالگر قدس را زیر آتش موشک‌های خود می‌برند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به جنگ‌های 22 روزه، 33 روزه و هشت روزه در غزه، تصریح کرد: نبرد چهارم با جنگ‌های گذشته متفاوت است و رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل ترس از موشک‌های مقاومت ، فرودگاه‌های خود را، تعطیل کرده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده یادآور شد: آمار تلفات صهیونیست‌ها در همه حملات بالا بوده ، این در حالیست که این رژیم غاصب از همه ظرفیت خود علیه مردم بی‌دفاع غزه استفاده کرده است.

وی گفت: مردم جهان به ویژه اروپاییان بر خلاف سران کشورهای خود ، علیه این نسل‌کشی به خیابان‌ها آمده‌اند و از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام قاسمی زاده در بخش دیگری از خطبه ها ، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه با تحقق آن، هیچ تحریمی علیه کشورمان تأثیرگذار نخواهد بود، افزود: استفاده از حربه اقتصادی برای اِعمال فشار بر کشورها یکی از توطئه‌های دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش استاندار کرمان و فضای امیدی که در استان فراهم شده است ، بر اساس ظرفیت‌های عظیم خدادادی می توان زمینه رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این استان را فراهم کرد.

امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر اینکه برای استفاده از ظرفیت‌‌های استان کرمان باید سرمایه‌گذار جذب شود، تصریح کرد: باید به سرمایه‌گذاران میدان داد ، چرا که سرمایه‌های خُرد فراوانی در استان کرمان وجود دارد که با تجمیع آنها زمینه اشتغال جوانان و توسعه هرچه بیشتر استان را فراهم خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه کار و تلاش بخشی از فرهنگ دینی و ملی ایرانیان به شمار می‌رود که به معنای عبادت است ، خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی باید همکاری و تعامل صحیح بین کارفرمایان و کارگران ایجاد شود./ش/ن


برچسب ها: کرمان ، نماز ، جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.