سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بهره برداري از عوارضي خواف با حضور وزير صنعت ، معدن و تجارت

با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت عوارضی شهرستان خواف به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،شهردار خواف در مراسم بهره برداری از این طرح گفت : این طرح(عوارضی) محل اخذ بهای خدمات شهرداری های تابع شهرستان خواف شامل نشتیفان ، سنگان ، قاسم آباد ، سلامی و خواف است.
توکلی افزود: این طرح در زمینی به مساحت چهار و نیم هکتار و زیربنای 600 متر مربع با اعتبار 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
به گفته شهردار خواف ، این مرکز از تریلی ها و خودروهای سنگین حامل بار معادن سنگ آهن خواف که در محورهای ارتباطی شهرستان خواف تردد می کنند ، عوارض دریافت می کند و این عوارض صرف خدمات و عمران شهری شهرستان خواف می شود.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین از طرح مجتمع فولاد جلگه رخ تربت حیدریه بازدید کرد.
مدیر عامل طرح مجتمع فولاد جلگه رخ در این بازدید با ارائه گزارشی از روند اجرایی طرح گفت: اجرای این طرح در سال 1386 در زمینی به مساحت پانصد هکتار آغاز شد و با صرف پانصد میلیارد ریال هزینه تاکنون از 27 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.
مجید رضوی افزود: برای تکمیل این طرح طی 36 ماه آینده، یک میلیارد یورو مورد نیاز است و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز از طریق فاینانس، این طرح در سال 1397 به بهره برداری می رسد.
مدیر عامل طرح مجتمع فولاد جلگه رخ با بیان اینکه این طرح یکی از بزرگترین طرح های فولاد شرق کشور است گفت: این طرح به طور صددر صد به همت بخش خصوصی احداث می شود.
به گفته رضوی ، معدن آهن شرق کشور در خواف ، تأمین مواد اولیه مجتمع فولاد جلگه رخ از جمله گندله را به عهده دارد.
مدیر عامل طرح مجتمع فولاد جلگه رخ گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم دو هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم 7 هزار نفر فراهم می شود.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: عوارضی ، تریلی ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.