سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کرمانشاه برای چهارمین بار راهی جشنواره یونیما شد

رییس انجمن تئاتر خیابانی کرمانشاه از پذیرفته شدن نمایشنامه چهار گروه تئاتر خیابانی در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی "یونیما" خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛مرتضی اسدی مرام با اشاره به چهارمین حضور گروه های تئاتر خیابانی کرمانشاه در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی (یونیما) اظهار کرد: در حال حاضر نمایشنامه چهار اثر برای حضور در این جشنواره پذیرفته شده است.

به گفته اسدی مرام متن نمایش های «آیم چرویله» نوشته "حواس پلوک" و کارگردانی "فاطمه مهر آبادی"، «نفس» نوشته و کارگردانی "سعید ذبیحی"، «میشه گرگ نباشیم» نوشته "وحید خسروی" و کارگردانی "مرتضی اسدی مرام" و نمایش «برا شیت، برا عاقل» نوشته و کارگردانی "هومن روح تافی" در این جشنواره پذیرفته شده است.

جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی (یونیما) شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

رییس انجمن تئاتر خیابانی استان کرمانشاه در ادامه از اولین حضور گروه های تئاتر خیابانی کرمانشاه در جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

به گفته اسدی مرام متن نمایش های «وقتی پیدا می شدی» نوشته "مرتضی اسدی مرام" و کارگردانی "وحید خسروی" و «شازده کوچولوی من» نوشته و کارگردانی "سعید ذبیحی" در این جشنواره پذیرفته شده است.

به گفته رییس انجمن تئاتر خیابانی کرمانشاه این جشنوارهمهرماه سال جاری در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از حضور 12 گروه فعال تئاتر خیابانی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر این گروه ها خود را برای حضور در جشنواره بین المللی مریوان، جشنواره ملی شهروند لاهیجان و جشنواره سراسری مهر کاشان آماده می کنند. /ش/ن


برچسب ها: کرمانشاه ، راهی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.