سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

میزبانی اراک برای مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مسابقه های ورزشی با حضور سه هزار و 200 نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی کشور از 13 مرداد ماه جاری در اراک برگزار می شود.

کریم زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این مسابقه ها در قالب بیست و پنجمین رقابت های دختران از 13 تا 17 مردادماه و سی و یکمین دوره مسابقات پسران از 21 تا 25 مردادماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقه ها در چهار رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال با حضور یک هزار و 600 دانش آموزدختر و یک هزار و 600 دانش آموز پسر از 33 استان سراسر کشور برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: این مسابقه ها در سالن های ورزشی شهید باهنر، 13 آبان، یادگار امام(ره)، الزهرا(س)، دانشگاه صنعتی، الغدیر و دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.
وی افزود: آئین افتتاحیه ویژه دانش آموزان دختر این مسابقه ها در روز 13 مرداد و ویژه دانش آموزان پسر در روز 21 مرداد در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: کمیته های حراست، فرهنگی، ارزیابی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، پزشکی و سلامت، پذیرش، اسکان و تغذیه، توزیع جوایز و ثبت نتایج، تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی، تدارکات، نقلیه، مالی، بودجه و اعتبارات در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت ها تشکیل شده است/ش
برچسب ها: میزبان ، مسابقات ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.