سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش جنبش جهاد اسلامی به سخنان اوباما در مورد غزه

نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مورد اوضاع غزه واکنش نشان داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المیادین: "ابو عماد الرفاعی" در واکنش به سخنان "باراک اوباما" در مورد غزه گفت: سخنان "اوباما" بر این موضوع که ایالات متحده شریک اسرائیل در کشتار فلسطینی‌هاست، دلالت دارد.

"باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا ساعتی پیش در نشستی خبری هلاکت و اسارت چند سرباز صهیونیست به دست گروه‌های مقاومت را محکوم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، افزود: آمریکا به تلاش خود برای اجرای آتش‎بس در غزه ادامه خواهد داد.

"اوباما" با بیان اینکه سرباز اسرائیلی اسیر شده باید بدون هیچ شرطی آزاد شود، اضافه کرد: شایسته است گروه‎های معترض به سیاست‎های دولت آمریکا درک کنند که آمریکا نمی‎تواند بر تمامی آن چیزی‎که در جهان می‎گذرد، احاطه داشته باشد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین خواستار افزایش تلاش‎ها برای حمایت از غیرنطامیان در غزه شد و اظهار داشت: واشنگتن به رایزنی‎های خود با اسرائیل ادامه خواهد داد و بر تخریب تونل‎ها در غزه تاکید دارد.

"باراک اوباما" با اشاره به اینکه اگر می‌توانستیم کشتار در باریکه غزه به طوری‌که جان افراد از مرگ نجات یافته و امنیت اسرائیل محقق شود، را متوقف می‌کردیم اضافه کرد: ما تلاش زیادی برای میانجی‌گری بین اسرائیل و حماس به خرج دادیم اما این موضوع به نیت طرفین بستگی دارد.

"اوباما" افزود: دستیابی به آتش‌بس در غزه بدون پایبندی حماس به آن دشوار است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
نبی
۰۸:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
اوباماهم هیچ غلطی نمیتواندبکند،حالابخاطر تخریب میخوادآتش بس برقراربکندنه بخاطر قتل وعام زن وبچه های بیگناه ،مرگ برنتانیاهو ومرگ براوباماوجان کری
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
جهان هولوکاست واقعی رو در غزه مشاهده می کنه! اما کاری نمیکنه.