سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آمادگی تیم فوتبال پدیده در هفته نخست لیگ برتر

تیم فوتبال پدیده در آمادگی کامل برای اولین بازی خود در مقابل تیم ملوان به سر می برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی در هفته نخست لیگ بر‌تر، اظهار کرد:ترکیب تیم اصلی ملوان در مقابل تمامی بازی ها از همین الان مشخص است و در مقابل با پدیده نیز با همین تیم مشخص به میدان می رویم.


وی افزود: تنها در این بازی اسکندری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و میلاد غریبی نیز به دلیل مشکل تایید نشدن برگ دانشجویی در این بازی حضور ندارد تا مشکلش از طریق نظام وظیفه حل شود.


علیرضا مرزبان با اشاره به اینکه تمرین‌های بسیار سختی را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر پشت سر گذاشته‌ایم تصریح کرد: شرایط سخت تمرینی که تیم ما پشت سر گذاشته ‌بچه ها را از نظر احساسی به هم نزدیک کرده است.


وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم یک بازی با کیفیت را ارائه دهیم، خاطر‌نشان کرد: رضا عنایتی را نه بر اساس کیفیت فوتبالی‌اش بلکه بر اساس شخصیتش به عنوان کاپیتان انتخاب کردم.


مرزبان با اشاره به اینکه برای هدایت بهتر تیم، یک شورای درون تیمی متشکل از چهار بازیکن را انتخاب کرده‌ایم، تصریح کرد: این شورا به عنوان مشاور با سرمربی تیم همکاری می‌کند.


سرمربی تیم پدیده مشهد با اشاره به اینکه تیم ما در لیگ برتر تک رقمی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: نیامده‌ایم تا جای ابومسلم را پر کنیم، امیدداریم که ابومسلم دوباره به لیگ برتر بازگردد و ما با آن تیم به رقابت بپردازیم.



/انتهای پیام

برچسب ها: فوتبال ، پدیده ، لیگ ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.