سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش آتش‌نشانی در منطقه 19 برگزار می‌شود

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19، از آموزش آتش نشانی در این منطقه خبر داد.

سید مجتبی نجاتی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش آتش‌نشانی در محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با فصل تابستان و ماه مبارک رمضان در دستورکار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با فصل تابستان و ماه مبارک رمضان از نخستین روز تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه سال 93 به منظور ارتقای سطح آگاهی و آمادگی هرچه بیشتر شهروندان و مواجهه با حوادث غیر متقربه در دست اجراست.

نجاتی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، اداره آموزش‌های شهروندی و مشارکت های اجتماعی، شهرداری نواحی 5 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 مشارکت‌ و همکاری‌ دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:آموزش آتش‌نشانی در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 با محوریت یک آتش‌نشان در هر خانواده، برگزاری دوره ها و کارگاه‌های آموزشی آتش‌نشانی، انجام تبلیغات محیطی و توزیع اقلام آموزشی پیرامون موضوع آتش‌نشانی از اقدامات اجرایی این طرح است.

نجاتی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی محله ای پیرامون موضوع آتش‌نشانی در محلات 13 گانه منطقه 19، برگزاری مانورهای اطفای حریق در محلات 13 گانه منطقه 19 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، آموزش ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.