سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط نیروهای انتظامی صورت گرفت

قاتل افغان در اردوگاه مراقبتی شیراز دستگیر شد

قاتلی که پس از قتل قصد خروج از کشور را داشت، با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی اقلید استان فارس در کمتر از 14 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی اقلید در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان از وقوع قتل تبعه بیگانه‌ای در بخش سده مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع اعزام شدند.
 
سرهنگ محمدحسین اسکندری گفت: پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل مشخص شد که شخصی از تبعه افغانستان پس از نزاع و درگیری و به‌ وسیله یک سلاح سرد به قتل رسیده و فرد ضارب متواری شده است.
 
وی ادامه داد: بلافاصله مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و کارهای اطلاعاتی متهم تبعه افغانستان را در کمتر از 14 ساعت و درحالی‌ که خود را با عنوانی جعلی به اردوگاه مراقبتی شیراز معرفی و قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
 
اسکندری افزود: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه فرد قاتل برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد: در صورت بروز اختلافات، از خشونت پرهیز کرده و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاتل ، افغان ، دستگیر ، پلیس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ابوذر
۲۲:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
ما خودمون همه بیکار گشنه میگردیم هر چی کار دادن به افغانی ها شیراز پر افغانی همشون وضعیت مالیشون توپ شده نمیشه بگی برو اون ور اینا رو بگیرین بفرستین بره .البته میگیرن ی پولی میگیرن و ول میکنن
سوگل
۱۸:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
آقای میثم این افغانی هانه تنهادرتهران بلکه درشهرهای استان سیستان وبلوچستان هم زیادن وفقط کارشون جرم وجنایته -مرزرومیبندن ازیه جادیگه میان توکشوربازاونجارومیبندن بازازیه جادیگه خودشون واردکشورمیکنن-
میثم
۰۴:۲۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
ای خدا شر این افغانی های کثیف کی از کشور ما کنده میشه. خدا به داد تهرانی ها برسه.......کاش افغان ها بیان شهرستان تا بفهمن با کی طرف هستن
روزبه
۱۸:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
صرفا جهت اطلاع مسئولین نمی خاین یه فکر برا برای افاغنه کنین