سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

صدور بیش از 13 هزار جلد دفترچه بیمه سلامت رایگان در کاشان

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان-کاشان از صدور 13 هزار و 68 جلد دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در این سرپرستی خبر داد.

مسلم آشوری، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت:این تعداد دفترچه از ابتدای خرداد تاکنون صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: از این تعداد دفترچه 11هزار و 294 جلد مربوط به شهرستان کاشان و هزار و 74 جلد آن مربوط به شهرستان آران و بیدگل است.

به گفته وی، تاکنون حدود 17 هزار و 57 نفر در حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان- کاشان جهت دریافت دفترچه بیمه همگانی رایگان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 14هزار و 385 نفر مربوط به شهرستان کاشان و 2 هزار و 699 نفر مربوط به شهرستان آران و بیدگل هستند.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان-کاشان اظهار داشت:تمامی خانواده هایی که ثبت نام کرده و موفق به دریافت دفتر چه نشده اند برای اطلاع از نتیجه ثبت نام خود می توانند با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.bimesalamat.ir و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با این سرپرستی واقع درچهار راه ایت اله کاشانی و میدان چهارده معصوم این شهرستان و بیمه شدگان در شهرستان اران و بیدگل به دفتر بیمه در جنب ستاد نماز جمعه این شهرستان از نتیجه ثبت نام مطلع شوند.

آشوری در پایان خاطرنشان کرد:افراد فاقد پوشش بیمه ای که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بیمه سلامت نشده اند با امکان ثبت نام در روزها و ماه های آینده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا سایت www.bimesalamat.ir کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: اصفهان ، صدور ، بیش ، از ، 13 ، هزار ، جلد ، دفتر ، بیمه ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.