سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تغییر زمان برگزاری همایش ملی آبهای معدنی با محوریت تولید و صادرات

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری در مرداد جاری، زمان برگزاری این همایش تغییر و متعاقبا اعلام می شود.

سید  نعیم  امامی افزود: زمان  این  همایش پیش از این در 15 مرداد اعلام  شده  بود.
وی گفت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه‌سازی تولید، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت‌ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه‌ریزی توسعه صنعت آب معدنی برگزار می شود .
وی افزود: فرصت‌ها و چالش‌های فضای کسب و کار ایده‌آل در تولید و صادرات آب‌های معدنی، بهینه‌سازی تولید، عرضه و صنعت بسته‌بندی آب‌های معدنی و آشامیدنی، تولید، بهره‌برداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته‌بندی آب معدنی، نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آب‌های معدنی از جمله این محورهاست .
وی گفت : مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی، آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه‌ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آب‌های معدنی و جنبه‌های مدیریت منابع آب و محیط‌زیستی، جنبه‌های درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی از دیگر محورهای این همایش به شمار می رود/ش/ن .

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.