سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: تیم‌ها در هفته نخست به ارزیابی همدیگر می‌‌پردازند

مربی سابق تراکتورسازی تبریز گفت: به نظر من با توجه به تغییرات بیشتر تیم‌های لیگ برتری و عدم شناخت از همدیگر فقط به ارزیابی و محک یکدیگر می‌پردازند.

کاظم محمودی مربی سابق فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص بحث افشاء قراردادهای مربیان و بازیکنان لیگ برتری به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک امسال این قانون سقف قراردادها که از سوی سازمان لیگ وضع شده است چندان فوتبالی نیست و به نظر من وضع این قانون درست نیست.

وی در ادامه افزود: ما در کشور باشگاه‌هایی را داریم که خصوصی هستند و نیازی به بودجه دولت ندارند دیگر نمی‌توانیم این باشگاه‌ها را محدود کنیم چون وابسته نیستند و اصل قانون باشگاه‌ خود بودجه هزینه می‌کنند و دیگر محدود کردن این باشگاه‌‌ها کار درستی نیست.

محمودی ادامه داد: ظاهرا این قانون برای این است که باشگاه‌ها پنهان‌کاری نکنند و از پنهان‌کاری باشگاه‌ها جلوگیری شود ولی به نظر من این قانون درست نبوده و وضع آن به لحاظ اجرا کردن مشکل دارد و دلیل دوم گذاشتن چنین قانونی این است که ارزش بازیکنی با بازیکن دیگر معلوم و مشخص شود.

مربی سابق تراکتورسازی اضافه کرد: وقتی باشگاهی درآمدزایی بالایی دارد چه اشکالی دارد که پول خرج کند به هر حال به نظر من این قانون روش مبارزه با پنهان‌کاری بازیکنان نیست. 

وی با اشاره به قهرمانی تراکتورسازی در جام شهدا عنوان کرد: به نظر من تراکتور در بازی‌های جام شهدا خوب درخشید ولی اظهار نظر نکنم بهتر است زیرا پارسال مربی این تیم بوده‌ام و اظهار نظر را چندان جالب نمی‌دانم البته ترکیب بازیکنی و کادر فنی این تیم تغییر کرده است و باید ماند و دید که وضعیت این تیم در لیگ چهاردهم به کجا کشیده می‌شود.

محمودی پس با پرداختن و تشریح هفته نخست لیگ برتر و ارزیابی تیم‌های شرکت کننده اذعان کرد: همه تیم‌ها ترکیب اصلی‌شان تغییر کرده است که می‌توان به فولاد، تراکتور، راه‌آهن، پیکان، ملوان اشاره کرد: این تیم‌ها هم در کادر فنی و هم بازیکنان دچار تغییرات و دگرگونی شده‌اند که باید دید که این تیم‌ها وضعیتشان به کجا می‌کشد.

مدیر سابق تراکتورسازی تبریز ادامه داد: به نظر من در هفته نخست تیم‌ها هماهنگ نیستند زیرا تغییرات زیادی صورت گرفته است و هیچ شناختی از هم ندارند بیشتر به دنبال محک زدن همدیگر هستند اما غافل نباشیم بازی‌های خوبی در این سطح هستند که نمی‌توان غافل شد.

انتهای‌پیام/
 
 

برچسب ها: محمودی ، لیگ برتر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.