سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمرزیار‌:

انتشار قرارداد در هیچ جای دنیا وجود ندارد/ سقف بودجه هر باشگاه باید به نسبت درآمد آن باشگاه باشد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص انتشار قرارداد باشگاه‌ها گفت: اصلا این امر انتشار قراداد هیچ جای دنیا وجود ندارد و اگر امری درست بود حتما فیفا‌ همین قانون را برای تمام لیگ‌ها می‌گذاشت.

صادق ورمرزیار‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: زمانی که ما قوانین خارج از عرف فیفا می‌گذاریم باعث می‌شود تعدادی از باشگاه‌ها به دلایل خاص خود نتوانند سقف بودجه را رعایت کنند و مجبور می‌شوند که مبلغ قرار‌دادها را کمتر از چیزی که وجود دارد انتشار دهند البته ما به این درجه نرسیدیم که بدانیم مبلغ قراردادهای حقیقی چقدر است و آیا این مبلغ‌های انتشار یافته درست است یا خیر .

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: زمانی که قرارداد‌ها انتشار پیدا می‌کند ممکن است بین بازیکنان تیم و بین باشگاه‌ها اختلاف بیفتد چون فوتبال ما به آن حرفه‌ای‌گری نرسیده که زمانی بازیکنی مبلغ قراردادش‌ نسبت به هم تیمی‌اش کمتر باشد باز هم آن صمیمیت‌ بین آنها باشد و بتوانند در بازی و در مسابقات همدیگر را پوشش دهند و حمایت کنند زیرا درگیر این موضوع می‌شوند که ارزش من چرا نسبت به هم تیمی‌‌ام کمتر است.
 
وی تصریح کرد: حتما فیفا به نتیجه واحدی رسیده که قانونی به اسم انتشار قراردادها ندارد و این موضوع تنها در ایران اتفاق افتاده است.
 
ورمزیار بیان کرد: ما آنقدر حرفه‌ای نیستم و قطعا نمی‌توانیم قرارداد‌ها را به صورت شفاف بیان کنیم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص رعایت نکردن سقف بودجه برخی از باشگاه‌ها گفت: بحث رعایت کردن قوانین نیست زیرا یه‌ زمانی پیش می‌آید که تیمی مجبور است در کل ساختار تیم دگرگونی‌ به وجود بیاورد.
 
وی ادامه داد: مثلا میانگین سنی بازیکنانی استقلال در سال گذشته 29 سال بود پس قطعا باید 10  بازیکن از این تیم می‌رفت و تعدادی هم اضافه می‌شد تا بتواند رضایت هواداران خود را جلب کند.
 
 ورمزیار افزود: چون برد و باخت تیم‌های بزرگ برای مردم اهمیت دارد این تیم‌ها باید بتوانند شرایط تیمی خود را برای فصل جدید بهبود ببخشند.
 
 کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: امکان دارد سقف قرارداد تیم‌های پایتخت رعایت نشود اما این تیم‌های پرطرفدار خواهان دارند و همین باعث می‌شود تا به یه چشم دیگر به این تیم‌ها نگاه شود.
 
ورمرزیار‌ در پایان خاطرنشان کرد: سقف قرارداد را باید طوری تعیین کنند تا تیم‌ها به اندازه درآمد خود خرج کند تیمی بدهکار نشود چون ممکن است تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان و .... که برد و باخت در این شهرها مهم است مخارج بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بهروز
۱۳:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
وقتی باشگاه دولتی نباشه بله مبلغ قرارداد منتشر نمیشه ولی نه برای اداره مالیات
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
بلی سایر کشورها از دولت پول نمیگیرند ونیازی نیست فراردادها به نمایش گذاشته شود ..در ایران با پول بیت المال تغذیه میشن...باید ملت بفهمند پولشان کجا هزینه میشه