سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اخذ اقدامات حمایتی در کشور صورت می‌گیرد

حرکت جامعه کارگری به سمت کسب مهارت حرفه‌ای

اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی کارگران صنعت ساختمان دارای گواهینامه به مهارت گامی مهم در جهت سوق دادن و جامعه کارگری به کسب مهارت‌های حرفه ای است.

حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی کارگران صنعت ساختمان دارای گواهینامه مهارت حرکتی مهم در جهت سوق دادن جامعه کارگری به کسب مهارت‌های حرفه‌ای و توسعه فرهنگ مهارت گرایی به جای مدرک‌گرایی است.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه کارگران صنعت ساختمان که کار بسیار سختی را به عهده دارند نسبت به آموزش و سنجش آنها اقدام کرده و گواهینامه مهارت نیز برای آن‌ها صادر می‌کند. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد: کارگرانی که دارای کارت مهارت بوده و آموزش‌های لازم را از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فرا گرفته‌اند تأثیر اشتغال آن‌ها از خدمات تأمین اجتماعی از جمله دفترچه خدمات درمانی، بازنشستگی، از کار افتادگی و سایر مزایای مندرج در قانون تأمین اجتماعی از جمله حوادث، بیماری‌ها، غرامت دستمزد از کار افتادگی بازنشستگی و خدمت بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/  
برچسب ها: حرکت ، جامعه ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.