سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فعالیت مضاعف در حوزه‌های معاون،روابط کار و اشتغال استان تهران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بر آن هستیم تا بهره گیری از ظرفیت‌های تمامی ادارات تابعه دبیرحوزه تعاون.روابط کار و اشتغال اقدامات مطلوبی را انجام برسانیم.

 احمد لطفی نژاد مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نزدیک به 80 درصد از جمعیت کشور مخاطب وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی هستند آن هم به صورت مستقیم و نه به صورت مقطعی که این امر حاکی از حجم بالا اهمیت کار در این وزارتخانه است.

وی در ادامه تصریح کرد:اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران به همراه ادارات شهرستان های استان پیشرو و جنبهه تعاون کار ورفاه اجتماعی هستند که در رسانی این ادارات نیز با داشتن نگرش مردمی در حوزه مدیریت خودبه فعالیت مشغول هستند.

لطفی‌نژاد در ادامه با تاکید به اینکه مسئله تکریم ارباب رجوع برای ما یک اصل است اظهار داشت:تنش‌های محیط کار موجب می شود که برخی ارباب رجوعان نیاز به رسیدگی با آرامش و توجه بیشتری باشند برای همین تمامی مسئولان فعال در ادارات کلی بای گرفتاری‌های مردم را گرفتاری خود دانسته و حرکت ارباب رجوعان را نگه دارند واین امر هم چون وظیفه ای بر دوش تمامی پرسنل است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: هم چنین با توجه به عملکردادارات تابعه در گذشته به آن هستیم تا با بهرهگیری از ظرفیت های تمامی ادارات تابعه در سه حوزه تعاون،روابط کار و اشتغال اقدامات ویژه‌ای را انجام دهیم.

انتهای پیام/    
برچسب ها: فعالیت ، مضاعف ، مقطع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.