سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق در بیمارستان‌ها و مراکز امدادی غزه قطع شده ‌است

فلسطینیان در غزه، سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه را زیر بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی، در تاریکی سپری کردند. در پی حملهٔ‌ تانک‌های اسرائیلی به نیروگاه اصلی برق غزه، بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و منازل مسکونی در غزه ، تنها ساعاتی از برق استفاده کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، مردم غزه همزمان با متوقف شدن فعالیت تنها نیروگاه برق غزه در پی حمله هوایی صهیونیست ها به آن از وخیم تر شدن اوضاع می گویند.

یک شهروند فلسطینی ساکن غزه که صاحب یک مغازه است در این باره گفت قطعی برق به معضلی تبدیل شده است. مشکل ما تنها قطعی برق نیست سایه جنگ بر همه چیز سایه افکنده است. ما پیشتر نیز در شبانه روز حتی برای دو ساعت هم برق نداشتیم و اکنون که به طور کلی برق قطع شده است. اوضاع بسیار سخت است. همه محصولات و کالاهای فروشی مانند لبنیات و غیره که تاریخ مصرف کوتاهی دارند خراب و فاسد شده است.

در ادامه خانه یک شهروند دیگر فلسطینی در غزه را نشان داد که در تاریکی مطلق به سر می بردند.مادر خانه از نبود برق سخن گفت و این که دیگر چیزی را نمی تواند در یخچال قرار داد.

وی گفت برخی از کالاهای نگهداری شده در یخچال به علت نبود برق فاسد شده است و دیگر برای مصرف مناسب نیست. اوضاع بسیار وخیم و فاجعه بار است. از زمانی که نیروگاه برق غزه را هدف قرار داده اند مشکلی اساسی بر مشکلات ما افزوده شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.