سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگراه شهید هاشمی تا دهه اول مرداد ماه به بهره برداری می‌رسد

معاون حمل و نفق ترافیک شهرداری منطقه 19، از بهره برداری بزرگراه شهید هاشمی تا دهه اول مرداد ماه سال 93 در این منطقه خبر داد.

 رضا زلفی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بهره برداری از ایمن سازی راستگرد پل اخلاقی بزرگراه شهید هاشمی در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ایمن سازی ارتقای سلامت، ایمنی و امنیت شهروندان، کاهش سوانح رانندگی در بزرگراه شهید هاشمی منطقه 19 در دست اجرا است.

زلفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 19 به منظور ایمن سازی بزرگراه شهید هاشمی در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ایمن سازی بزرگراه شهید هاشمی و بهره برداری از این طرح تا دهه اول مرداد ماه سال 93، ایمن سازی راستگرد پل اخلاقی در محل، دسترسی معبر بلوار یادگار امام (ره) در ضلع شمالی حرم مطهر و بزرگراه شهید هاشمی از اقدامات اجرایی این طرح است.

زلفی خاطرنشان کرد: ایمن سازی بزرگراه شهید هاشمی و راستگرد پل اخلاقی در حال حاضر در مرحله پیشرفت فیزیکی 70 درصد قرار دارد و تا دهه اول مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پل ، مرداد ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.