سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح ویژه برنامه‌های هفته جهانی تغذیه با شیر مادر در منطقه11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از اجرای ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر از 11 تا 16 مردادماه در سطح محلات منطقه خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در طول این هفته حدود 70 عنوان کلاس آموزشی درسطح خانه‌های سلامت  محلات با عناوین فوائد تغذیه با شیرمادر، تغذیه مناسب برای مادران شیرده، تأثیر شیر مادر و سلامت جسم و روح نوزاد، خواص شیردهی از دیدگاه طب سنتی وتأثیر دمنوش‌های گیاهی بر افزایش شیر مادر برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: به همین مناسبت با همکاری اداره سالمت 3 هزار بروشور آموزشی با موضوع‌های مرتبط در سطح محلات توزیع می شود.
وی تصریح کرد: در طول این هفته مشاوران در ساعات اداری در سطح 17 خانه سلامت محلات فعال وآماده ارائه مشاوره فردی به شهروندان هستند.

کریملو در ادامه بیان داشت: به مناسبت هفته تغذیه با شیرمادر در روز 15 مردادماه از ساعت 10 تا 12 همایش‌های علمی – آموزشی و تقدیر از دبیران کانون‌های مادر و کودک محلات 17 گانه درسوله ستاد مدیریت بحران منطقه واقع در میدان حسن‌آباد برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 خاطر نشان کرد: در این همایش در حین آموزش فوائد تغذیه با شیر مادر از دبیران کانون‌های مادر و کودک مناطق 17 گانه تقدیر میشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کهکشان ، بوستان ، برگزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمود رجبی
۱۲:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
لطفا در مورد رزرو بلیط راهنمایی کنید من هر چه تلاش کردم در سایت موفق به رزرو بلیط نشدم.