سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم واشنگتن از انتقادات اسرائیل درباره طرح آتش بس "‌جان کری"

منابع خبری از خشم مقامات آمریکایی از انتقادات رژیم صهیونیستی درباره طرح "جان کری" برای آتش‌بس در غزه خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به انتقادات مقامات تل آویو از طرح جان کری اعلام کرد : مقامات کاخ سفید از انتقاداتی که برخی از سیاست مداران صهیونیست درباره طرح پیشنهادی "جان کری" وزیر خارجه آمریکا مطرح کرده اند ،‌به شدت خشمگین هستند . 

تعدادی از مقامات آمریکایی با ابراز خشم خود با استفاده از الفاظی که بطور بی سابقه ای ناشی از خشم آنان بیان میشد اظهار داشتند :‌ این انتقادات تل آویو از "جان کری "‌روابط آمریکا و اسرائیل را تا حد زیادی به مخاطره می کشاند . 

به گفته این مقامات آمریکایی ؛‌ حملات لفظی جداگانه ای نیز که از سوی مقاامت اسرائیل علیه جان کری مطرح شده برای کاخ سفید بسیار ناامیدکننده است . 

طی روزهای اخیر رسانه های اسرائیلی هجم گسترده ای از انتقادات را علیه تلاشی که جان کری برای میانجی گری قطر و ترکیه و ایجاد آتش بس میان اسرائیل و حماس انجام داد ؛‌مطرح کردند . 

این مقامات آمریکایی به این دلیل که مجاز به مصاحبه و گفتگو با رسانه ها نیستند از اعلام نام خود خودداری کردند . احتمالا سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی آمریکا در این باره و نیز وضعیت خاورمیانه کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند . 



انتهای پیام /


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.