سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمین دوره مسابقات فوتبال چمنی در جام رمضان در منطقه4 به پایان رسید

مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات فوتبال چمنی جام رمضان ویژه بسیجیان با حضور شهردار منطقه4 و مقاومت بسیج منطقه معاونان بازرسی و تربیت بدنی سازمان شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه4 در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از حوزه مقاومت بسیج و اداره تربیت بدنی منطقه در برگزاری این مسابقات در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری اینگونه مسابقات تاثیر مثبتی در روحیه کارکنان خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مسابقه که با نام جام رمضان و با حضور 19تیم از نواحی 9گانه، معاونت‌ها، شورایاران، و حوزه‌های بسیج در زمین چمن مصنوعی روباز پارک جنگلی لویزان آغاز شد و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

شهردار منطقه4 افزود: با توجه به نقش کلیدی ورزش در سلامتی جسم و روح افراد، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، روحیه جهادی کارکنان را در ادامه خدمات بهینه به شهروندان بالا می‌برد و باید در طول سال اینگونه مسابقات تداوم یابد.

وی اظهار داشت: رده‌بندی بین تیم‌های ناحیه 7 و موتوری سبک برگزار شد که تیم ناحیه 7 با نتیجه 3 بر1 بر تیم موتوری سبک غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.

همچنین در دیدار نهایی این مسابقات که بین ناحیه 3 و تیم اداری و مالی برگزار شد تیم ناحیه 3 با پیروزی قاطع 4 بر 0 پیروز شد و به مقام اول دست یافت.

گفتنی است جوایز تیم‌های اول تا سوم توسط شهردار منطقه، معاونان بازرسی و تربیت بدنی سازمان بسیج شهرداری تهران و فرمانده حوزه بسیج منطقه اهدا شد.

شایان ذکر است جایزه گلزن برتر به آقای حکم‌آبادی از تیم ناحیه 7 و جام تیم اخلاق به تیم ناحیه 9 اهدا شد.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.