سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

کاهش میزان تصادفات رخ به رخ در محور ساری ـ گهرباران

اداره کل راه و شهرسازی مازندران از کاهش میزان تصادفات رخ به رخ در محور ساری ـ گهرباران با اجرای عملیات ایجاد شیارهای لرزاننده خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، پس از درج خبری با عنوان «اوضاع نابسامان محور گهرباران/ تدبیری که موجب زحمت شد» بر روی خروجی این خبرگزاری روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران پاسخ‌نامه‌ای به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران ارسال کرد.

در این پاسخ‌نامه آمده است: یکی از راهکارهای مدیریت سرعت به‌کارگیری ابزار لازم از قبیل انواع علائم و یا اقدامات فنی و مهندسی بوده است.

در ادامه بیان شد: این مهم در محور ارتباطی ساری ـ گهرباران با توجه به حجم ترافیک و سرعت بالای خودروها در قالب ایجاد شیارهای لرزاننده در مرکز راه بنابه پیشنهاد پلیس راه استان و متخصصان امر اجرایی شد که از زمان اجرا تاکنون میزان تصادف رخ به رخ به حداقل رسیده و بلافاصله پس از اجرای شیار نیز عملیات تکمیلی خط‌کشی در سطح محور انجام شده است.

اداره کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ارتقای محور، این اداره کل توانست با در اختیار داشتن منابع مالی محدود اقدامات برای چهار خطه کردن این محور به اجرا درآورد.ش

برچسب ها: کاهش ، ساری ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.