سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان بعثت سنندج

مراسم معنوی انس با قرآن امروز (۵مرداد) در سالن آمفی تئاتر بیمارستان بعثت سنندج با حضور قاریان برجسته استانی و کارکنان این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا  بهمنی در این مراسم معنوی گفت: قرآن کتابی است که در همه زمینه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی ، مذهبی ، احکام و ...هدایت گر بشریت می باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحراف جوانان از مسیر انقلاب، تهاجم فرهنگی علیه ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده اند،

توسل به آموزه های کتاب آسمانی می تواند این توطئه ها را خنثی کند.امام جماعت مسجد مرکز پزشکی، آموزشی درمانی بعثت سنندج گفت: ترویج فرهنگ قرآنی تنها نجات بخش بشر از انحرافات اخلاقی و دینی است و این فرهنگ باید در تمام مراحل زندگی انسان نهادینه شود.

وی در ادامه شبهه افکنی دشمنان اسلام علیه قرآن را نشانه عظمت قرآن و شکست دشمنان در مقابل این کتاب آسمانی و معجزه پیامبر اکرم (ص) دانست.

ماموستا بهمنی همچنین بیان کرد: باید تمامی دستگاه و نهادها با استفاده از توان و ظرفیت مراکز قرآنی در کشور با تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان در برابر جنگ فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.


انتهای پیام/ز

برچسب ها: محفل ، بیمارستان ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.