سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نمازجمعه از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از برکات مهم و اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: نمازجمعه در ارتباط مستمر بین مردم و مسئولان نقش ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه ستاد نمازجمعه شهرستان راور که با حضور حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه و میر صادقی فرماندار راور در فرمانداری شهرستان راور برگزار شد، با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت مرحوم آیت الله طالقانی،گفت: تدبیر امام خمینی (ره) یک تدبیر اساسی در پایه ریزی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی نماز جمعه را یکی از برکات مهم و اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: نماز جمعه همایش اقتدار مردم ایران در صحنه های عبادی و سیاسی است که هر هفته برگزار می شود.

پورابراهیمی با اشاره به اقامه نماز جمعه در بیش از 800 نقطه در کشور، خاطر نشان کرد: امروزه نمازجمعه در ارتباط مستمر بین مردم و مسئولان نقش ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یادگار ارزشمند امام راحل(ره) و حاصل خون پاک شهیدان اسلام است، گفت: امروز مصلی های نماز جمعه پایگاه عبودیت و بندگی خداوند و محل ارتقاء سطح سیاسی مردم به شمار می روند و دشمن از این بابت بسیار خشمگین است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماز جمعه به خوبی توانسته است از دست آورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و حفاظت کند، افزود: بهترین عامل وحدت و همدلی بین مردم در همه اقشار و گروه ها نماز جمعه است و از این ظرفیت الهی به خوبی در کشور اسلامی استفاده می شود.

در این جلسه با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تعدادی از دست اندرکاران برگزاری نماز جمعه و همچنین اعضای ستاد نماز جمعه در شهرستان راور با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد./ز


برچسب ها: برکات ، انقلاب ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.