سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برطرف شدن مشکل کیفی آب اردبیل با نصب سیستم برج شناور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: با نصب سیستم برج شناور در تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل مشکل کیفی این مجموعه برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عبدالحسین حسن‌زاده دیروز در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از تصفیه‌خانه آب اردبیل با تشریح مراحل و فرآیند مختلف تصفیه خانه آب اردبیل به نتایج آنالیز آب خروجی اشاره کرد و افزود: تمام آنالیز آب خروجی در حد استاندارد یک‌هزار و 53 ملی ایران است به طوری که نمونه‌برداری از منابع ورودی و خروجی تصفیه خانه و مخازن و شبکه توزیع آب شرب در سطح شهر با تعداد و تواتر متناسب با جمعیت تحت پوشش صورت گرفته و مرکز بهداشت شهرستان اردبیل نیز به عنوان ناظر عالی آب شرب تولیدی را به صورت مستمر مورد آزمایش و کنترل قرار می‌‌دهد.

وی به نحوه کنترل سیستم شبکه تولید و توزیع آب شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: تأسیسات ایجاد شده از جمله تصفیه خانه آب و تله‌متری در شهر اردبیل از بهترین سیستم‌های تصفیه خانه موجود در کشور و خاورمیانه بوده که به طور مستمر سیستم شبکه تولید و توزیع آب شهر اردبیل توسط آن کنترل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در مورد هر چه بهتر و مطلوب‌تر شدن فرآیند تصفیه آب تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی برج شناور مشکل بو و طعم به صورت موقت حل ولی در دراز مدت بایستی برج آبگیر جهت برداشت از رقوم مختلف احداث تا مشکل به صورت کلی رفع شود.

آذرنژاد به تسریع در اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب نیر اشاره کرد و گفت:برای تأمین آب شرب شهر اردبیل بایستی توسعه تصفیه خانه آب اردبیل در برنامه کاری قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، سیستم ، برج ، شناور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.