سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان تاکید کرد:

اجرای طرح های هجرت و اردوهای جهادی در فصل تابستان

استاندار گیلان، بر اجرای طرح های هجرت و اردوهای جهادی در فصل تابستان تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان گیلان، محمدعلی نجفی استاندارگیلان در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تأکید برمشارکت هرچه بیشتر آحاد مردم در طرح های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش اظهارکرد: ارتقا فرهنگ مستلزم اجرای برنامه های علمی و آموزشی است و این مهم بدون مشارکت مردم برای بهره گیری از برنامه ها و نقش آفرینی درروند ارتقا امکانات آموزش میسر نخواهد شد .

استاندارگیلان همچنین برضرورت حمایت از روند اجرای طرح های هجرت و اردوهای جهادی در فصل تابستان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: حضور اجتماعی دانش آموزان در کمک رسانی به مردم در شهرها و روستاها بویژه مناطق محروم بسیار مهم است و سعی می کنیم از این امر حمایت های بیشتری داشته باشیم . 

وی با تأکید براینکه اعتبارات دولتی محدود است تصریح کرد: در کنار حضور بخش دولتی باید تلاش شود مشارکت مردم را در ساخت مساجد و مدارس پررنگ تر کنیم و یک عزم جهادی و بسیج مردمی در این امر بوجود بیاید . 

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان در ادامه آموزش فراگیر مفاهیم قرآنی در دوره های ابتدایی مدارس را گامی مهم در جهت مأنوس کردن جامعه با قرآن کریم برشمرد وبیان کرد: اجرای این طرح در سال تحصیلی جدید مستلزم برپایی دوره های آموزش برای مدیران و آموزگاران قرآن مدارس ابتدایی است .

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این نشست از تهیه و تدوین کتاب حقوق شهروندی پیش دبستانی در استان خبرداد و افزود: گیلان نخستین استان کشور است که آموزش حقوق شهروندی را بطور نمونه در مراکز پیش دبستانی آغاز می کند .

 مهدی حاجتی همچنین از سفر وزیر آموزش و پرورش به گیلان در نهم مرداد ماه امسال خبرداد و گفت: دکترفانی در مراسم سالگرد معلم فداکار گیلانی در شهرستان شفت شرکت خواهد کرد .
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: مشارکت ، مدرسه ، مسجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.