اسماعیل بوداغی معاون فنی شرکت پست در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه نوآوری و ارتقای کیفیت شعار امسال پست است گفت:با توجه به توسعه و پیشرفت جامعه،نوآوری و خدمات جدید نوین وکیفیت از جمله نیازهای جدید در بخش ارتباطات وپست برای شهروندان جمعیت و سازمان و نهادها ایجاد کرده است که به این منظور در سال جاری حدود 15 سروسی جدید و چندین خدمت در دستورکار قرار گرفته است.
وی به سرویسهای جدید پست اشاره کرد و افزود:سرویس پست مالی و سروس بیمه از جمله سرویسهای جدید در پست هستند که سرویس پست مالی سرویسی است که در آن با همکاری پست بانک قرار است. کلیه خدمات مالی در باجه های پستی انجام شود.
وی اظهار داشت:سرویس پست مالی که از مردادماه آغاز شد در فاز اول 100 نقطه در سطح کشور در حال انجام است که فعالیت آن در مردادماه آغاز میشود و تا آخر سال تمام واحدهای پستی این فعالیت را ارائه خواهند داد.
معاون فنی شرکت پست با اشاره به اینکه در پست فعالیت فیزیکی مالی و الکترونیکی باید انجام شود، تصریحکرد یکی دیگر از سرویسهای که در حال انجام است سرویس بیمه است که به نیابت از شرکتهای بیمه میتواند در تمام واحد های پستی از جمله دفاترictروستایی فعالیت بیمه ای داشته باشیم.
بوداغی با اشاره به اینکه در 10هزار دفتر روستایی ارائه خدمات مالی مخابرات پستی لازم است، گفت:خدمات جدید مانند مشارکت با کارگزارهای بورس به منظور مشارکت دربحث ثبت نام فراخوان و ارائه خدمات الکترونیکی یکی دیگر ازاین خدمات است.
وی به دیگراقدامات جهت پیشرفت پست اشاره و تصریح کرد: مرکز تحقیقات بازار نیازمندیهای جامعه و عملکرد سایر کشور ها را در زمینه ارائه خدمات نوین بررسی کرده و همچنین تیم بازاریابی با مراجعه نیازها،زمینه ارائه خدمات جدید را فراهم می کنند.
وی در ادامه عنوان کرد:باتوجه حمایتهای مستمر مقام عالی وزارت ومدیریت عالی شبکه پست در حال حاضر روند وعملکرد فعالیتهای شرکت پست و در ترافیک درآمد شبکه پستی روند مثبت صنایع بخشی دارد.
بوداغی تصریح کرد: دواستراتژی نوآوری و بازاریابی ما با کیفیت مکمل هم بوده تاپست از برون رفت بحران تجارت یابد وخوشبختانه با تلاش شبانهروزی همکاران و با حمایت و هدایت مدیر عالی شرکت روند 4ماه اخیر روند مناسبی را نشان میدهد اگرچه وضعیت مناسب راضی نیستیم و باید وضعیت مناسب و عالیتری را پیشرو داشته باشیم.
انتهای پیام/