سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

پلیس استان مرکزی کلاهبردار میلیاردی را در بندرعباس دستگیر کرد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی توسط ماموران این فرماندهی در شهر بندرعباس خبر داد و گفت: پلیس فتا استان هرمزگان د دستگیری این متهم همکاری داشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نورزوی افزود: این فرد ضمن بر داشت غیرمجاز از حساب مردم در چند استان کشور، نه فقره جعل، کلاهبرداری و سرقت را در کارنامه عمل خود داشت.

وی افزود: چندی پیش پرونده ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان به پلیس فتای استان مرکزی در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب شهروندی آبادانی ارجاع شد.

وی گفت : شهروند آبادانی متوجه برداشت حدود 664 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حسابش شده و برای پیگیری به پلیس فتا مراجعه کرده بود و بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده بود که برداشت ها به صورت غیرمجاز از حسابی در یکی از بانک های اراک صورت پذیرفته و به همین دلیل پرونده به پلیس فتا استان مرکزی ارجاع شد.

وی افزود : با توجه به اظهارات شاکی و در بررسی پرونده کارشناسان پلیس فتا دریافتند که فردی ناشناس با جعل مدارک هویتی شاکی در یکی از شعب بانکی شهر اراک به نام وی حسابی را افتتاح کرده و با شگردی خاص اقدام به برداشت های غیر مجاز از دیگر حساب های وی میکند.

وی گفت : با ادامه تحقیقات ، کارآگاهان دریافتند که متهم با روش های مختلف و با خطوط تلفنی متعدد که به نام شاکی ثبت نام و فعال شده بود اقدام به گرفتن موجودی حساب شاکی کرده و با واریز وجوه نقد به حسابش، اقدام به برداشت غیر مجاز از آن می کند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بررسی سوابق این فرد مشخص شد وی اهل یکی از استان های شرقی کشور است که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله جعل و کلاهبرداری، مشارکت در گروگان گیری مسلحانه ، اخاذی ، قتل غیر عمد، نگهداری مواد مخدر و اختلاس باندی از شرکت های بیمه است و هم اکنون نیز پرونده هایی در چند مرکز پلیس داشته و مدت چند سالی است که از شهر خود متواری است./ز
برچسب ها: کلاهبردار ، پلیس ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.