سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با فاکس‌نیوز؛

نتانیاهو: اسرائیل به هرآنچه برای مقابله با حماس لازم است دست می‌زند

" بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت اسرائیل برای مقابله با حماس به "هر اقدام ضروری" دست خواهد زد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرگزاری فاکس‌نیوز گفته برای مقابله با حماس به "هر اقدام ضروری" دست خواهد زد.

نتانیاهو در گفتگو با فاکس‌نیوز مدعی شد: " حماس آتش بس را نقض کرده است. آن‌ها آتش بس خود را خود را نقض کرده اند. آن‌ها  به ما حمله می‌کنند... ما هرآنچه را که برای رسیدن به ارامش پایدار لازم است را انجام می‌دهیم."

حماس روز گذشته آمادگی خود را برای برقراری یک آتش بس جدید ۲۴ ساعته با میانجی‌گری سازمان ملل باهدف ورود کمک‌های بشر دوستانه در آستانه عید سعید فطر اعلام کرد.

" سامی ابوزهری" سخنگوی حماس گفت این آتش بس ازساعت ۲ بعداظهر به وقت محلی روز یکشنبه قابل اجرا خواهد بود.

نخست وزیر رژیم اسرائیل همچنین پذیرفت کشته شدن شمار زیادی از غیر نظامیان در حملات اسرائیل برای این رژیم در در نزد افکار عمومی دنیا گران تمام شده است. نتانیاهو با این‌حال خاطر نشان کرد تل آویو هرگز به خاطر افکار عمومی از آن‌چه که وی امنیت این رژیم نام برد، دست نخواهد کشید.

نیروهای هوایی و زمینی ارتش  ژیم صهیونیستی روز یکشنبه به حملات خود علیه نوار محاصره شده غزه ادامه دادند.

تلفات فلسطینیان از زمان آغاز حملات هوایی و زمینی اسرائیل به غزه از ۸ ژوئیه به1062 نفر رسیده است . بیش از 6 هزار نفر نیز در این حملات زخمی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
همه ملتها می دانند که او شروع کننده جنگ بوده نکنه دوست داره هر وقت خواست جنگ کنه و هر وقت خواست صلح کنه اینا دیگه ندیده بودیم