سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پناهنده رسول ملاقلی پور در شبكه دو

فیلم سینمایی «پناهنده» یك‌شنبه 5 مرداد ساعت 21 از شبكه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی «پناهنده» محصول سال 72 و به نویسندگی، كارگردانی و تهیه كنندگی رسول ملاقلی پور است كه درخصوص زوجی به نام «بنفشه» و «سعید» است كه ده سال را در خارج از كشور با فعالیت در گروه‌های مخالف سپری كرده‌اند، به رغم مخالفت مافوقشان معروف به زاپاتا به ایران فرار می كنند. آن‌ها فكر می كنند كه زاپاتا كشته شده است. در حالیكه او برای كشتن و یا باز گرداندن آنها به ایران آمده است.

«سعید» و «بنفشه» به طور اتفاقی با «علی» یك بسیجی كهنه كار و راسخ آشنا میشوند و در خانه او پناه می گیرند غافل از اینكه ...

در این فیلم هنرمندانی همچون احمد نجفی، عبدالرضا اكبری، مسعود كرامتی، شهره لرستانی، مرضیه برومند به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این فیلم می توان به نادر مقدس (برنامه ریز و دستیار كارگردان)، وحید موسائیان (منشی صحنه)، حمید آخوندی (مشاور فیلمنامه)، وحید نیكخواه آزاد (مدیر تولید)، رسول احدی (مدیر فیلمبرداری)، شهرزاد پویا (تدوین)، كامبیز صمیمی مفخم (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا علیقلی (آهنگساز)، رضا رادمنش (طراح گریم) و اكبر محمدی و داوود رسولیان (جلوه های ویژه) اشاره كرد.

فیلم سینمایی «پناهنده» یك‌شنبه 5 مرداد ساعت 21 از شبكه دو سیما پخش می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، سینمایی ، پناهنده ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.