سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 20 آماده برپایی ویژه برنامه های عید فطر/اقامه نماز عید فطردرحرم حضرت عبدالعظیم(ع)

شهردار منطقه 20 از تمهیدات این منطقه برای برگزاری مراسم های ویژه روز عید فطر و میزبانی از نمازگزاران این عید بزرگ با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از نمازگزاران عید فطر در ضلع جنوب و مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیش بینی و مکان برگزاری نماز در ضلع جنوب آماده سازی شده است.

کتانباف افزایش ظرفیت پارکینگ در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی را از تمهیدات ترافیکی مدیریت شهری در این محل برشمرد و افزود: به منظور امنیت و تردد روان نمازگزاران، مسیرهای اصلی منتهی به حرم از ساعاتی پیش از شروع مراسم بسته می شود و شهروندان بهتر است برای حضور در مراسم نماز عید فطر در این حرم شریف از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: استقرار ایستگاه های فرهنگی، افزایش امکانات رفاهی و خدماتی و حضور عوامل اجرایی حوزه های مختلف مدیریت شهری نیز پیرامون حرم لحاظ شده است.

 کتانباف به برپایی نماز عید فطر در دیگر مکان های منطقه 20 نظیر مساجد، بوستان ها و فضای تاریخی چشمه علی اشاره کرد و افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) علاوه بر مراسم نماز عید فطر میزبان نمایشگاه فرهنگی اغوا با مضامین جنگ نرم، آسیب های ماهواره و...نیز است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: همزمان با شب و روز عید فطر و به شکرانه 30 روز روزه داری، جشن های مردمی و ویژه برنامه های آئینی و فرهنگی در مساجد، بوستان ها و مجموعه قمر بنی هاشم(ع) برپا خواهد بود.
برچسب ها: برنامه ، فطر ، حرم ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.