سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اهدای خون290 نفر در شهرستان فیروزکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از اهدای خون290 نفر در این شهرستان خبر داد.

علی محمد علی‏‌ تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم در دو شب استقرار پایگاه اهدای خون در فیروزکوه انجام گرفت.

وی با اشاره به استقرار پایگاه اهدای خون با همکاری جمعیت هلال احمر و دفتر نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به صورت رایگان طی دو شب در فیروزکوه، از حضور و استقبال چشم ‏گیر شهروندان فیروزکوهی در این عمل خیر خواهانه و خداپسندانه قدردانی کرد.

محمد علی‏‌ تبار ضمن اشاره به نیاز کشور به حفظ ذخایر خون و ابراز هم‏دردی و کمک به بیماران نیازمند به خون در سطح کشور، خواستار خدمت ‏‌رسانی هر چه بیشتر به این بیماران شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه افزود: هر یک از مسئولان شهرستان فیروزکوه در این پایگاه خون اهدا کردند.

وی از حضور 90 درصدی مردان برای اهدای خون در این دو شب برپایی پایگاه اهدای خون در فیروزکوه خبر داد و افزود: 290 نفر از مردم این شهرستان برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد 246 نفر صلاحیت اهدای خون را داشتند.

محمد علی ‌‏تبار با اشاره به تجهیز دو جایگاه مجزای اهدای خون ویژه بانوان و مردان در این پایگاه، از حضور و تلاش دو کارشناس مرد و دو کارشناس زن به منظور خدمات‏‌ رسانی به مردم برای اهدای خون در شهرستان فیروزکوه تقدیر کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه اعلام آمادگی کرد تا این امر بشر دوستانه هر چند ماه یک بار در شهرستان فیروزکوه تکرار شود و افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه و شهروندان استقبال خوبی از اهدای خون می‏‌ کنند.

وی خواست تا سازمان انتقال خون کشور ضمن پیگیری‌‏ هایی که توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان انجام می‏‌ شود، توجه و همکاری بیشتری را در این خصوص داشته باشند.

محمد علی‏ تبار اضافه کرد: امسال پایگاه انتقال خون با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه و دفتر نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ساختمان سابق هلال احمر رو به روی اداره کمیته امداد خمینی (ره) فیروزکوه دایر شد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.