سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادینهو و عبدالزهرا در تبریز

بازیکنان برزیلی و عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در تمرین‌های این تیم تبریزی شرکت کرده‌اند.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط فنی تراکتورسازی در حال حاضر قابل قبول است، پس از شرکت در جام شهدا و کسب عنوان قهرمانی توانستیم عیار تیم را تا حدی بسنجیم، البته با کسب این عنوان انتظار ما هم از تیم بالا رفته و هواداران ما توقع کسب جام در لیگ برتر را دارند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: سعی کردیم در فصل نقل و انتقالات در حد توان مالی باشگاه بازیکنی جذب کنیم،‌ تا حد زیادی هم موفق بودیم و امیدوارم در طول فصل مشکلی از بابت بازیکن بی‌کیفیت گریبان تراکتورسازی را نگیرد.

سرپرست تراکتورسازی در مورد 2 بازیکن خارجی این  تیم هم گفت: ادینهو و عبدالزهرا هم اکنون در تبریز هستند و به تمرینات تیم اضافه شده‌اند و کادر فنی مشغول ارزیابی توانایی‌های فنی آن‌ها است، البته ادینهو بازیکن شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و کیفیت فنی او برای ما ثابت شده است، با این حال باز هم این بازیکن مورد آزمایش‌های فنی و پزشکی قرار خواهد گرفت.

ذوالفقاری در مورد مبلغ قراردادهای باشگاه تراکتورسازی هم گفت: ما طبق دستور وزارت ورزش و جوانان عمل کرده و براساس قوانین اعلام شده با بازیکن قرارداد امضا کرده و دستمزدها را تعیین کرده‌ایم. مبالغ اعلام شده از سوی باشگاه در مورد مبالغ قراردادها کاملا صحیح بوده و هیچگونه تخلفی در آن صورت نگرفته است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تبریز ، ادینهو ، برزیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صادق
۱۵:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
تراکتور قلب فوتبال تبریز موفق باشی