سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های مركز هنرهای نمایشی رادیو در عید فطر

همزمان با عید سعید فطر ، پخش نمایش ها و برنامه های رادیویی از تولیدات مركزهنرهای نمایشی رادیو در قالب طنزو سرگرمی آغاز می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی مركز هنرهای نمایشی رادیو؛  پخش نمایش "ارثیه دایی رحیم  از تولیدات این مركز ، از روز  عیدفطر ساعت 15:30 دقیقه از رادیو فرهنگ آغازمی شود .

داستان این نمایش دربار ی پیرمرد مجردی است كه بتازگی با خانم همسایه آشنا شده است .این نمایش به كارگردانی حمید منوچهری  و بازی سیما خوش چشم ، رحمان باقریان، احمد گنجی ، عبدالعلی كمالی ، راضیه مومیوند و.. تولید شده .همچنین "خاطرات خنزر پنزری یك سمسار" از دیگر تولیدات مركز نمایش رادیو است كه از روز عید فطر ساعت 23:30 دقیقه از رادیو جوان پخش می شود و داستان آن درباره ی خاطرات یك سمسار است .

مجید حمزه كارگردانی این نمایش را برعهده دارد و جواد پیشگر، مهدی نمینی مقدم، امیر زنده دلان، نازنین مهیمنی و زهره مجابی بازیگران آن هستند .
 
همچنین نمایش های طنز " داستان های رومی" ،"فیلم مزخرف لعنتی"،" گنج"،" حس ششم" و" قول" نیز از شبكه رادیویی نمایش  پخش خواهد شد.
 
بر اساس این خبر؛ برنامه ی زنده ی "چهارراه بندگی " به تهیه كنندگی سردبیری مهرداد محمدرضا ساعت 9 و "استودیو هشت زیر باران" هم ساعت 16 با اجرای احسان كرمی و تهیه كنندگی سردبیری عمار خطی ، روز عید فطر از رادیو نمایش پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، نمایش ، رادیو ، تولیدات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.