سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری سلسله کارگاه های تخصصی صنایع غذایی در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی

مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از برگزاری سلسله کارگاه های تخصصی مرتبط با صنایع غذایی در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی خبر داد.

دکتر آرام بستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: این کارگاه ها برای نخستین بار در کشور در حوزه های تخصصی صنعت غذا برگزار می شود که هدف اصلی آن ارتقای سطح آگاهی دانشجویان، محققان، فعالان و صاحبان صنعت غذاست.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها در 25 سرفصل از جمله کاربرد فناوری های نوین در صنایع غذایی، برچسب گذاری مواد غذایی، افزودنی های مواد غذایی، رئولوژی مواد غذایی، روش های شناسایی میکرو ارگانیسم های مواد غذایی و مواردی از این قبیل برگزار می شود.

مدیر ارتباط با صنعت و جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی با بیان اینکه سرفصل های این کارگاه ها با توجه به نتایج نیاز سنجی انتخاب شده اند خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در صنایع غذایی به وجود می آید به دلیل فقدان تخصص در زمینه های مربوطه و یا به روز نشدن دانش متخصصان این زمینه است.

بستان افزود: این کارگاه ها با نگاه تخصصی که به مسائل حوزه غذا دارد می توانند به تکمیل دانش دست اندر کاران این صنعت کمک کنند.

شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی این کارگاه ها در وب سایت این موسسه به نشانی rifst.ac.ir موجود است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام//

برچسب ها: پژوهشکده ، صنایع ، غذایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.