سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

محکومیت 520 میلیون ریالی یک شرکت متخلف در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 500 میلیون ریالی یک شرکت متخلف در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان این مطلب گفت : در تیرماه امسال ، هزار و یازده پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد و صد درصد پرونده های ورودی پس از بررسی ، طی مراحل قانونی و صدور رأی مختومه اعلام شده است.

عزیز پور با ارائه گزارشی از برخی پرونده‌های رسیدگی شده دراین اداره کل طی روزهای اخیر افزود: یکی از این پرونده‌ها مربوط به تخلف یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی بود که به علت ارتکاب تخلف محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده این شرکت پس از گزارش سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان صنعت،معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد : در همین راستا با بررسی پرونده متخلف به پرداخت 520 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین  با اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم خاطر نشان کرد: حسب گزارش نیروی انتظامی شهرستان زنجان مبنی بر کشف محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و البسه خارجی ،عامل قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی دویست میلیون ریال محکوم شد.



برچسب ها: محکومیت ، متخلف ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.