سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای؛

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از حضور حماسی مردم در "روز قدس" قدردانی کرد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از بصیرت و هوشمندی رهبر عظیم الشان انفلاب اسلامی و امت وفادار و بصیر ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی" با صدور بیانیه‌ای  از بصیرت و هوشمندی رهبر عظیم الشان انفلاب اسلامی و امت وفادار و بصیر ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است:
 
 سپاسگزاری از خداوند متعال و ملت بزرگ ایران
 
یکبار دیگر خداوند کریم ملت بزرگ ایران را مورد آزمون قرار داد و این توفیق حمایت همه جانبه از ارزش های الهی و انسانی را برای این ملت سرافراز و قهرمان متدین فراهم کرد.
 
خاضعانه جبهه شکر به درگاه احدیت می ساییم و از آحاد ملت بزرگ ایران به خاطر بصیرت و ولایت مداری شان سپاسگذاریم.
 
حرکت ملت ایران و ملت جهان اسلام نشان داد جهان از رفتار خشن، گرگ صفت و کودک کش رژیم صهیونیستی و حامیان استکباری متنفر است و آمادگی دارد با مال و جان و گفتار با این پدیده شوم مبارزه کند.
 
مردم غزه با حمایت همه جانبه ملت‌های مسلمان حیات و نشاط تازه‌ای یافت و بر باور خود استقامت ملت و مبارزه همه جانبه با صهیونیست مصمم تر گردید.
 
ملت آزادیخواه سراسر جهان، کشورهای غربی را مورد سوال جدی قرار دادند و به انحاء مختلف خواسته‌ها و مطالبات خود را بر سر این سران فریاد زدند.
 
ملت مسلمان مرتجعین غرب را مورد خطاب قرار دادند و این سکوت مرگبار را محکوم کرده و انتظار دارند هر چه زودتر رفتار ناپسند خود را تغییر دهند.
 
وحدت و انسجام ملت های مستضعف جهان بویژه مسلمانان بر آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی سرمایه بزرگی است که به برکت انفاس قدسی حضرت امام هر سال و بویژه امسال شکل و نمای دیگری داشت
 
ما بر این باوریم که ایمان و توکل به خدا و استقامت در این راه رمز پیروزی است مسلمانان جهان باید با وحدت و انسجام بطور همه جانبه از این حرکت الهی حمایت کرده چرا که وعده الهی حتمی است و دشمنان اسلام محکوم به شکست هستند.
 
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بر خود فرض و لازم می داند از بصیرت و هوشمندی رهبر عظیم الشان انفلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و امت وفادار و بصیر ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کند. و مجددا اعلام نماید اعضای این جمعیت و هواداران آمادگی دارند در مقابله با استکبار جهانی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه فداکاری و ایثارگری نمایند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.