سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل قلابی دستگیر شد

وکیل قلابی در بیرجند با سه میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد.

سرهنگ عرب زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت : این متهم 30 ساله با تأسیس شرکتی با عنوان خدمات قضایی و حقوقی و استفاده از آرم ترازوی دستگاه های قضایی در مهرها و اسناد شرکت خود ، از 20 نفر کلاهبرداری کرد.

سرهنگ عرب زاده افزود : این وکیل قلابی با ادعای نفوذ در سازمان ها ، بیشتر از افراد کم سواد که اختلاف ملکی داشتند کلاهبرداری کرده و بیشترین موارد شکایت از این متهم را کسانی مطرح کردند که با سازمان ها اختلاف داشتند.

وی ادامه داد : متهم با چرب زبانی و ادعاهای کذب و با به کارگیری الفاظ حقوقی، به صاحبان پرونده ها مراجعه می کرد و مبالغ هنگفتی از آنان می گرفت و وعده می داد در مدت کوتاهی مسئله زمین صاحب ملک را برطرف می کند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه این فرد با همکاری تعدادی از شاکیان و ردزنی پلیس نامحسوس دستگیر شد افزود : این فرد در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد و قصد داشت با استفاده از الفاظ حقوقی کار خود را قانونی جلوه دهد اما با ارائه دلایل و مستندات قانونی، به جرم خود اعتراف کرد که با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عرب زاده به شهروندانی که موضوع پرونده های آنان اختلاف ملکی با سازمان ها و اداره هاست ، توصیه کرد به وکلای رسمی دادگستری مراجعه کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.