سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه عید فطر "پاداش بندگی" از رادیو اقتصاد پخش می‌شود

ویژه برنامه "پاداش بندگی" بمناسبت عید سعید فطر از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

مینا خضری تهیه كننده "پاداش بندگی" گفت: عید فطر، روزی از بی شماری ایام نیست تا در تعیّن یک نام معنا شود. این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک ها و لبخندها، رحمت ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه های قشنگ افطار، سحرهای زیبا، لحظه های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی های معنوی، عید بشارت های الهی و روز خوب مهربانی های خداست. 

وی در ادامه افزود: ویژه برنامه "پاداش بندگی" با هدف تبیین جایگاه عید فطر در قرآن و احادیث طراحی شده است وحجت الاسلام و المسلمین قائم مقامی در این برنامه در خصوص وحدت مسلمین ، جنبه های معنوی عید فطر، تجلی اسلام در روز سعید عید فطر و شاخص های عید از نظر اسلام مطالبی را به سمع شنوندگان محترم می رساند.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی هستیم به بیان ویژگی های عید بزرگ فطر و ارتباط این عید با امام زمان (عج) می‌پردازد.

وی گفت: از آنجا كه بعد از ماه مبارك رمضان موج جدیدی از سفرهای تابستانی شروع می شود مهسا مطهر كارشناس حوزه گردشگری در برنامه حضور دارد و در خصوص جاذبه های گردشگری استان های ایران، توصیه هایی برای داشتن یك سفر كم هزینه و ... عنوان خواهد كرد.

مینا خضری تهیه كننده "پاداش بندگی" در ادامه گفت: همانطور كه می دانیم روز عید روز شادمانی است و این بهانه ای شده است كه در این برنامه به مبحث شادی واقعی و ماندگار، ویژگی های شادی واقعی نیز پرداخته شود.

وی در پایان افزود: این برنامه در دو روز عید سعید فطر ساعت 9 صبح از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.