سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

طرح توسعه گردشگری گیلارلوی گرمی آغاز شد

با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای عملیات اجرایی طرح گردشگری، تفریحی و توریستی منطقه گیلارلوی گرمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مراسمی که دیروز در گرمی برگزار شد، معاون سیاسیامنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: گرمی از مناطق با ظرفیت بسیار بالا در صنعت گردشگری است که ابعاد آن باید بیشتر از این تبیین و تشریح شده تا بهره‌برداری از آنها انجام شود.

طاهر شریفی گفت: با منابع خدادادی و ارزشمندی که در حوزه گردشگری در گرمی وجود دارد، می‌توانیم این صنعت پردرآمد را در این شهرستان رونقی مضاعف ببخشیم تا منابع حاصل از آن صرف توسعه اقتصادی و افزایش رونق درآمدزایی منطقه باشد.

وی از این طرح به عنوان یک طرح دارای توجیه اقتصادی بالا با مؤلفه‌های درآمدزایی و اشتغال‌زایی با ورود بخش خصوصی بیان کرد و افزود: ورود بخش خصوصی در صنعت گردشگری می‌تواند برای استان اردبیل نویدبخش توسعه همه‌جانبه در این صنعت پردرآمد باشد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اجرای این طرح عظیم گردشگری به نفع منطقه بوده و گرمی را در بالاترین سطح در جذب گردشگر طبیعی مورد توجه قرار می‌دهد، تصریح کرد: استعدادهای خدادادی در شهرستان مرزی گرمی به حدی بالاست که حتی می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران آن سوی مرزها فرصت بهره‌مندی گردشگران را از مواهب تاریخی، طبیعی و خدادادی فراهم کرد.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی بیان کرد: بیش از 25 سال است که این دریاچه به حالت بلااستفاده بدون کارآیی خاص در حوزه تحولات اقتصادی و درآمدزایی منطقه به حال خود رها شده که انتظار می‌رود از این ظرفیت به‌ویژه پارک و تفرجگاه اطراف آن و همچنین ساخت مجموعه‌های جدید جذب گردشگر به بهترین شکل بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.