سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره 54شهید روحانی در قروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: بر اساس تقویم زمان‌بندی شده یادواره شهدا، امسال 54 یادواره شهدا در قروه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج، کاوه گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها بزرگداشت مقام و منزلت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه قروه، شهدای روحانی را مرزبانان اسلام و مشعل‌داران هدایت دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شهدای کردستان از مظلوم‌ترین شهدا هستند که مصداق عینی این مظلومیت در به شهادت رساندن عالمان دینی این خطه آشکار است.

کاوه با بیان اینکه شهدای روحانی، شهدای عرصه دفاع از ارزش‌ها و باورهای دینی هستند، گفت: این شهدا آراسته به دو خصیصه دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی بودند.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به اینکه حضور روحانیان در عرصه دفاع مقدس، حضوری معنوی و تاثیر گذار بود، گفت: زبان صادقانه و جذاب روحانیت و تأثیرگذاری عمیق آن در افکار عمومی مردم، از نکات مهم تبلیغ و اطلاع‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون روشنگری‌ها و هدایت ظریف روحانیان برشمرد و افزود: روحانیون به عنوان نمایندگان امین و مخلص انقلاب در دل‌های مردم همواره جای دارند.وی در پایان سه اصل رهبری امام خمینی(ره) و نایب ایشان مقام معظم رهبری، رشادت و جانفشانی ملت و مردم بصیر و آگاه را عامل توفیق ایران در همه عرصه‌ها برشمرد.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: شهید ، روحانی ، یاد واره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.