سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل بانک شهر:

سرمایه "بانک شهر" 2 برابر شد

مدیرعامل بانک شهر از افزایش دو برابری سرمایه این بانک خبر داد و گفت: با حمایت سهامداران، سرمایه بانک شهر از 4 هزار میلیارد ریال به حدود 8 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی خاطرنشان کرد‌: در صورت عدم تامین سرمایه‌، بانک با مشکلات زیادی مواجه می‌شد‌، چرا که با 4هزار میلیارد ریال سرمایه، پاسخگوی نیاز متقاضیان نبود، از این رو باید سرمایه بانک افزایش می‌یافت که با حمایت سهام‌داران این مهم محقق و سرمایه بانک‌، امروز به 7هزار و 900میلیارد ریال افزایش یافته است.

پورزرندی سپس با اشاره به این که بانک شهر به لحاظ حفظ سهم بازار در میان بانک‌های خصوصی رتبه بسیار خوبی دارد، اظهار داشت: این بانک به نسبت سال91‌، با رشد حدود 70درصدی به 4هزار و 700میلیارد ریال رسیده و در میان بانک‌های خصوصی نیز 40درصد رشد داشته است.

پورزندی در ادامه عنوان کرد: در سال92 به دلیل سرمایه 4هزار میلیارد ریالی بانک، نسبت کفایت سرمایه این بانک که با ضوابط و مقررات بانک مرکزی فاصله دارد، معادل 5درصد بوده که بیانگر ریسک بالای عملیاتی است، اما خوشبختانه با افزایش سرمایه در حال حاضر، بانک شهر از نسبت معقولی برخوردار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، پورزرندی ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.